شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۳۱:۲۴

نوسازی لنگرگاه‌ها و گوی شناور در پایانه‌های نفتی خارگ بومی‌سازی شد

باشگاه خبری فراساحل: مدیر امور فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنی بر مشارکت متخصصان داخلی اجرای طرح‌های فناورانه، بهسازی و نوسازی لنگرگاه‌ها و گوی شناور در پایانه نفتی خارگ بومی سازی شده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از خبرگزاری تسنیم، صادق درآوی‌پور ظهر امروز در بازدید از روند اجرای بارگیری نفت از لنگرگاه‌ها و اسکله نفتی خارگ با تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه متخصصان وزارت نفت بسیاری از فناوری‌‌ها بومی‌سازی کرده‌اند اظهار داشت: در راستای شعار امسال مبنی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل طرح‌های پایانه نفتی ایران در خارگ توسط متخصصان وزارت نفت انجام می‌شود که نشان از توانمندی این متخصصان است.

وی از اجرای نوسازی  لنگرگاه‌ها و گوی شناور پایانه‌های نفتی خبرداد و تصریح کرد: لنگرگاه‌ها و گوی‌های شناور شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خارگ با هدف افزایش و شتاب دهی در صادرات نفت خام به‌صورت مدون و برنامه‌ریزی شده  نوسازی و بهسازی شد. مدیر امور فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه اصول و مبنای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در شرکت پایانه‌های نفتی ایران تحقق اقتصاد مقاومتی است خاطرنشان کرد: در این عرصه برنامه‌های مهمی تدوین و اجرایی شده که نقش مهمی در شتاب‌دهی برای صادرات نفت خام از خارگ دارد. درآوی‌پور با تاکید بر اینکه گوی شناور پایانه نفتی خارگ بدون برون‌سپاری و با اتکا به توان فنی و مهندسی کارشناسان شرکت پایانه‌های نفتی ایران بازسازی می‌شود افزود: این گوی شناور پس از بهسازی و نوسازی آماده بهره‌برداری و سرویس‌دهی به نفتکش‌هایی با ظرفیت 250 هزار متر یک تن است.

وی با اشاره به اینکه واحد فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر توان داخلی و فنی و مهندسی کارشناسان متکی است گفت: به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و شتاب‌دهی در امر صادرات نفت  خام کشور پروژهای بهسازی و نوسازی لنگرگاه‌ها و گوی شناور بومی‌سازی شده است. مدیر امور فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه گوی شناوری برای صادرات یک لنگرگاه محسوب می‌شود  تصریح کرد: گوی شناور سازه‌ای 200 تنی است که یک لنگرگاه شناور به شمار می‌آید و امکان بارگیری، صادرات نفت خام و فرآورده‌های نفتی را در فضای خارج از لنگرگاه‌های ثابت فراهم می‌کند.



  کد خبر : 2966
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :